THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
SAYA NAZIRAH BTE IBRAHIM...SY ASAL DI MELAKA...SY MEMPUNYAI 5 ORANG ADK BRDK N SY ANAK KE 4...UMUR SY 20 THN...SKRNG SY KJE KT KILANG ELEKTRONIK KT KRUBONG...
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 20, 2010

HATI INI INGIN DIMILIKI

Aku hamparkan sekeping hati ikhlas untuk kamu
Melakar dan membentuk ia menjadi ukiran yang kamu inginkan
Tidak banyak aku aku minta
Hanya sekadar sebentuk perasaan sebagai balasan diatas keikhlasan 
Namun, adakah hati ini layak diri mu?
Hari demi hari aku sering diselubungi perasaan ingin tahu 
Bagaimana harus aku mengerti diri mu
Sedangkan tiada sedikit ruang pun untuk ku merasa
Kerana ingin di miliki, aku tidak pernah mengenal erti jemu
Apakah aku akan menikmati kasih dari mu satu hari nanti?
Adakah penantian ini akan mendapat balasan yang setimpal?
Adakah balasan yang diterima menepati apa yang ku inginkan?
Berlegar terus persoalan itu di minda ini
Hanya yang aku tagihkan
Kasih dari mu yang setulus dan seikhlas hati...



0 ulasan: